Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Verhaallijn] It can't be me..

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Imaya

Imaya


Posts : 193
Punten : 672

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Stam / Kudde:
Partner: You.. You're so.. Sweet

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 1:33 am

Inleiding

Imaya kent Ailéro al vanaf haar jonge leven. Ze hadden een band met elkaar en waren erg lang vrienden. Sinds haar vader naar het kamp van Ailéro's vader ging, kwam er oorlog tussen de kampen. Er werd een goed en slecht uitgekozen. Het jonge meisje snapte er niet van, maar werd opgeleid. Ze was slecht opgevoed deze keer, maar haar kinderleven zat nog diep in haar hart. Het zal niet verdwijnen. Nooit.

Plot

Imaya is eindelijk volwassen en leidster van het kamp. Haar ouders zijn gestorven en haar woede is te erg. Ze veranderd niet veel, maar ze ziet Ailéro vaker. Ze denkt sneller terug aan het verleden en haar kinderleven. Ze merkt op dat ze de jongen eigenlijk heel erg leuk vind. Ze begrijpt het niet en wil het niet accepteren. Ze praat erover met Ailéro, maar ze barst uit. Ze wilt het niet geloven, ze denkt dat het niet kan. Ze is slecht opgevoed en an niet verliefd zijn op hem. Ze traint haar leden en er barst een oorlog uit. Geen grote oorlog. Het is meer een tweestrijd tussen haar en Ailéro. Maar ze word aangevallen door een lid van zijn kamp, en haar beste lid valt haar liefde aan. Ze vecht tot ze niet meer kan, omdat ze zwak is door de liefde die dor haar vloeit. Ze rent weg en blijft alleen achter. Het kamp word overgenomen door haar beste lid, en ze verandert. Wat er nog gebeurd, word nog afgesproken.

Meespelers

Imaya
Ailéro
Waupatukway

Ik doe deze verhaallijn omdat ik niet zoveel inspiratie en tijd heb voor het kamp.
Het hoeft niet meteen te gebeuren ofzo ;3


Laatst aangepast door Imaya op di jul 26, 2011 6:59 am; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Faceless
Administrator
Faceless


Posts : 671
Punten : 987

Character sheet
Leeftijd: 4
Stam / Kudde: Rachana
Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 1:52 am

Jammer dat je je kamp weg doet, wel leuk opgelost Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Imaya

Imaya


Posts : 193
Punten : 672

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Stam / Kudde:
Partner: You.. You're so.. Sweet

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 1:58 am

Waupatukway verdient het kamp.
Ik rpg liever goed en met liefde.. ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Waupatukway

Waupatukway


Posts : 170
Punten : 478

Character sheet
Leeftijd: 19 summers old
Stam / Kudde:
Partner: Can you love her when you see the dead in her eyes?

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 6:35 am

Ik vındt het een goede oplossıng maar wachten we tot Aılero en ık klaar zıjn met elkaar afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ailéro

Ailéro


Posts : 114
Punten : 636

Character sheet
Leeftijd: 21
Stam / Kudde:
Partner: -

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 6:55 am

Dat klinkt ook lekker vriendelijk xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Imaya

Imaya


Posts : 193
Punten : 672

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Stam / Kudde:
Partner: You.. You're so.. Sweet

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 6:59 am

Haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Waupatukway

Waupatukway


Posts : 170
Punten : 478

Character sheet
Leeftijd: 19 summers old
Stam / Kudde:
Partner: Can you love her when you see the dead in her eyes?

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 7:06 am

Ik houd gewoon van vechttopıc`s. Heb ık net ontdekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imaya

Imaya


Posts : 193
Punten : 672

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Stam / Kudde:
Partner: You.. You're so.. Sweet

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 7:22 am

Oke er komt geen oorlog enz.
Waupatukway krijgt gewoon het kamp want ik zie een oorlog niet zitten xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Waupatukway

Waupatukway


Posts : 170
Punten : 478

Character sheet
Leeftijd: 19 summers old
Stam / Kudde:
Partner: Can you love her when you see the dead in her eyes?

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 7:27 am

Ik hoop dat ons kamp meer leden krıjgt want oorlog voeren ın mıjn eentje lukt nıet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Imaya

Imaya


Posts : 193
Punten : 672

Character sheet
Leeftijd: 20 years
Stam / Kudde:
Partner: You.. You're so.. Sweet

[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitimedi jul 26, 2011 7:30 am

Komt nog wel Smile
Maar jij krijgt het <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn] It can't be me.. Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn] It can't be me..   [Verhaallijn] It can't be me.. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn] It can't be me..
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Archief 2011-
Ga naar: