Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Aanmeldtopic

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

Aanmeldtopic Empty
BerichtOnderwerp: Aanmeldtopic   Aanmeldtopic Icon_minitimewo jun 06, 2012 10:52 am

In dit topic kan je je aanmelden bij de Klamath Tribe. Dit kan op twee manieren:


Natuurlijk kan je lid worden van deze stam. Hiervoor heb je twee opties:

1. Je karakter is in de stam geboren. Hiervoor plaats je een bericht in dit topic waarin je een link geeft naar je voorsteltopic. Hierin moet je geschiedenis in de stam verwerkt zijn. Als ik hiermee akkoord ga zit je in de stam.

2. Je karakter is buiten de stam geboren. Hiervoor moet je een PM naar mij sturen. We zullen dan de specifieke omstandigheden bespreken waarin je karakter in de stam komt. Dit kan door een ontmoeting met een ander karakter, een ontmoeting met Devica zelf of je karakter komt opeens het kamp tegen. Je zult echt altijd met mij moeten overleggen!

Ik behoud mij het recht om mensen te weigeren of om te eisen dat er iets in de karakterkaart gewijzigd wordt. Berichten met 'Ik wil bij de stam' worden genegeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden

Hayden


Posts : 97
Punten : 32

Character sheet
Leeftijd: 17 years young
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: if you love me, your a brave man with courage since im not the best to live with

Aanmeldtopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldtopic   Aanmeldtopic Icon_minitimedi jun 12, 2012 11:53 pm



Aanmeldtopic 1zpgx1g
H A Y D E N
love can sometimes be magical
But magic can sometimes just be an illusion


Ik wil mijn mannenverslindster Hayden aanmelden. Aanmeld topic klik op het knopje hier onder 'Get to know me'

Vrouwelijk - 17 - ouderloos - flirterig type

Aanmeldtopic 34xi00m

Terug naar boven Ga naar beneden
http://anotherfairytale.actieforum.com/
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

Aanmeldtopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldtopic   Aanmeldtopic Icon_minitimevr jun 15, 2012 11:48 pm

Ik heb het idee dat je geschiedenis nog niet af is? Maar ik vind het goed Wink Welkom bij de Klamath!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Aanmeldtopic Empty
BerichtOnderwerp: Re: Aanmeldtopic   Aanmeldtopic Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Aanmeldtopic
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Stammen en Kuddes :: De Klamath Tribe-
Ga naar: