Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 My heart won't follow

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimedo jun 07, 2012 11:05 pm

Toen ik 16 lentes oud was sprak mijn vader voor het eerst over het huwelijk. Nu ik de huwbare leeftijd had bereikt moest ik volgens hem zo snel mogelijk een man vinden. Ik begreep de haast niet en dat begrijp ik nog steeds niet. Ik wist mijn vader ervan te overtuigen dat ik mijn eigen liefde moest vinden, hij gaf me een jaar de tijd. Ik heb het echt geprobeerd, maar ik leek mijn ware wederhelft niet te kunnen vinden. Niemand hielp mij de woorden in mijn hoofd ook werkelijk uit mijn mond te laten komen. Ze waren enkel met zichzelf bezig, ze wilden mij bekoren voor de status en de vooruitzichten dat een huwelijk met de dochter van het stamhoofd met zich mee brengt. Maar nu is het te laat. Hij heeft mijn hand beloofd aan Pravin, een Klamath krijger. Geloof me, ik begrijp best dat vader voor hem heeft gekozen. Pravin is sterk en betrouwbaar, hij kan jagen, vissen en is de beste boogschutter van de stam. Maar ik houd niet van hem. Ik weet niet of ik ooit van hem kan houden.

Dit is het verhaal. Devica is nog maar net uitgehuwelijkt aan Pravin, hier zou ook nog een topic over geopend kunnen worden waarin dit gebeurt. Devica wil echter niet met hem trouwen. Om haar zinnen te verzetten is ze veel weg en begint ze met het temmen van een paard. Dit zal enige tijd in beslag nemen!

Ik zoek:

Pravin
Een lange jongeman van 21 jaar oud. Zijn huid is roodbruin en zijn haren zwart. Hij is gespierd en een goed getrainde krijger. Pravin weet hoe hij pijl en boog moet hanteren, hetzelfde geld voor een speer. Zijn karakter is wat oppervlakkig. Hij aast op de roem en status van het stamhoofd. De jongen vindt - net als veel stamleden - Devica een mooi meisje en hij is zeer tevreden met zijn aankomende bruid. Toch houdt hij niet van haar zoals een man zou moeten doen. Het feit dat Devica hem altijd ontloopt en ontvlucht irriteerd Pravin mateloos.
Eisen:
* Je houdt je aan Pravins uiterlijk en karakter.
* Je RPG posts hebben een goede kwaliteit en hebben een gemiddelde lengte.
Pravin wordt gespeeld door Verena!

Een merrie
Het liefst een bonte merrie, maar dit is geen vereiste. Deze merrie behoort tot de Rachana kudde en is dus niet super wantrouwig naar mensen. Toch zal ze, zoals elk paard, tijd nodig hebben om Devica volledig te vertrouwen. Deze merrie heeft een goed hart en kan haar speelse momenten hebben.
De naam mag je zelf verzinnen.
Eisen:
* Je houdt je aan het karakter van de merrie.
* Je RPG posts hebben een goede kwaliteit en hebben een gemiddelde lengte.
Kandidaten:
* Sunset
* Liarth


Ik reserveer mij het recht om mensen de rol te weigeren.
Voor Pravin zal een nieuw karakter aangemaakt moeten worden, maar voor de merrie is dit niet nodig.


Laatst aangepast door Devica op zo jun 10, 2012 9:22 am; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Sunset

Sunset


Posts : 270
Punten : 599

Character sheet
Leeftijd: 3 years
Stam / Kudde: Rachana
Partner: Try to win her heart

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 1:02 am

Oeh, ik wil sunset wel als de merrie? Ze is bont, ik zoek nog een leuk setje. Maar ik weet niet of je mijn posts goed genoeg vind...
Terug naar boven Ga naar beneden
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 4:09 am

Op zich zou Sunset goed kunnen, maar dan zal je inderdaad wat langer moeten posten met wat kwalitatief hogere inhoud. Ik ken je van KE, dus ik weet dat je het kan! Maar dan zal je wel de tijd moeten nemen voor je post. Ik zet je even op de kandidaten lijst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dyani

Dyani


Posts : 71
Punten : 126

Character sheet
Leeftijd: 14 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: Try to win her heart

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 4:11 am

Okee, ik zal zeker mijn best doen als je mij kiest Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Liarth
Designer | Leider Rachana
Liarth


Posts : 205
Punten : 169

Character sheet
Leeftijd: ;; three
Stam / Kudde: Rachana
Partner: ;; ghehehe..

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 5:41 am

Ik zit te dubben of ik Liarth wil aanmelden, maar toch. Ik wil ook wel Leela. Ik denk er nog even over na!
Terug naar boven Ga naar beneden
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 7:27 am

Aangezien Liarth een kuddeleider is, is dat denk ik niet zo handig.. Wie is Leela?
Terug naar boven Ga naar beneden
Liarth
Designer | Leider Rachana
Liarth


Posts : 205
Punten : 169

Character sheet
Leeftijd: ;; three
Stam / Kudde: Rachana
Partner: ;; ghehehe..

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 10:01 pm

Lees even het voorsteltopic van Liarth.

En je hebt gelijk! Dan laat ik Liarth gewoon kuddeleidster blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 11:40 pm

Okee, maar op zich zou het ook wel een mooi verhaal zijn dat ze de kuddeleidster temt en haar gewoon wel leidster laat blijven. Dan zoekt Devica haar gewoon vaak op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liarth
Designer | Leider Rachana
Liarth


Posts : 205
Punten : 169

Character sheet
Leeftijd: ;; three
Stam / Kudde: Rachana
Partner: ;; ghehehe..

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimevr jun 08, 2012 11:41 pm

Uhum, dat zou ook kunnen. Maar ze zal dan wel altijd Leela blijven missen, om zo maar te zeggen. Ik weet nog niet. Zet mij maar op het lijstje bij "misschien".
Terug naar boven Ga naar beneden
Faceless
Administrator
Faceless


Posts : 671
Punten : 987

Character sheet
Leeftijd: 4
Stam / Kudde: Rachana
Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimezo jun 10, 2012 8:52 am

Ik wil Pravin wel spelen? ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitimezo jun 10, 2012 9:21 am

Jeuj! Dan zet ik dat er meteen bij! Houd er dus wel rekening mee dat je zijn karakter etc wel aan moet houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





My heart won't follow Empty
BerichtOnderwerp: Re: My heart won't follow   My heart won't follow Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My heart won't follow
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Follow the things they say.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Character Related :: Verhaallijnen-
Ga naar: