Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 FAQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Liarth
Designer | Leider Rachana
Liarth


Posts : 205
Punten : 169

Character sheet
Leeftijd: ;; three
Stam / Kudde: Rachana
Partner: ;; ghehehe..

FAQ Empty
BerichtOnderwerp: FAQ   FAQ Icon_minitimezo jun 10, 2012 2:58 am

{{ F R E Q U E N T L Y . A S K E D . Q U E S T I O N S }}
Hier staan alle vragen die veel gevraagd zijn of dat ik verwacht dat die veel gevraagd worden. En daarbij is dit een goede informatiebron de kudde betreffend. Als je vraag nog niet op de lijst staat, kan je die altijd vragen! Vind ik het een goede vraag, komt hij meteen ook op de lijst! De lijst kan dus veranderen, hou hem in de gaten. Vragen die hier al staan en gesteld worden, beantwoord ik niet en verbind ik je door met deze lijst.

• Kan mijn paard wel verlieft worden op een paard uit de andere rang? En wat gebeurd er dan?
Ja, natuurlijk kan dat. Liefde kan je natuurlijk niet controleren. Maar alsnog is dit verboden. Je kan verlieft worden in het geheim. Maar als iemand van de kudde daar achter komt, en aan de leider verteld. Of Liarth komt erachter, volgt een straf. Het kan wel, en misschien kunnen er dan spannende verhaallijnen ontstaan!

• Wat betekend: "Nec semper feriet, quodcunque minabitur, arcus"?
Geen boog treft altijd datgene, waarop hij gericht wordt.

• Wat als mijn paard een waarschuwing krijgt?
Lees dit topic. Verdere informatie over straffen is daar ook te vinden. BELANGRIJK TOPIC.

• Wat als mijn paard naar Reos gaat?
Je hebt dan behoorlijk wat fout gedaan. Je moet je goed inzetten, excuses aanbieden. Klusjes doen. Goed luisteren etc. Je wordt wel in het oog gehouden, en als Liarth je klaar vind mag je weer naar Advena. Als je daar ook nog eens goed actief bent, mag je paard terug naar zijn oude rang.

• Wat als mijn paard na zijn vierde nog geen partner heeft, maar ook geen ouder/voogd om iemand aan te wijzen?
Liarth krijgt dan daarover de verantwoordelijkheid.

• Er is al een hele tijd geen kandidaat voor partner in mijn rang, en mijn paard wordt oud?
Dit is wel een probleem. Misschien wordt een Dux, bèta Alpha of iets dergelijks op je paard verlieft. Anders is he gewoon afwachten.

• Wie kan waarschuwingen geven?
Alpha, Socius, Bèta's, en de Dux kan waarschuwingen geven aan de Pugils.

• Mijn paard is verlieft op een paard in de andere kudde of een solitair paard. Is dat mogelijk? En wat gebeurd er dan?
Als je paard een relatie krijgt met een paard die niet in de kudde zit, krijg je de straf. Het paard is niet van dezelfde rang, en dus onmogelijk. Het andere paard zou dan in deze kudde moeten. Het kan geheim zijn, en dus spannende verhaallijnen komen. Maar als iemand van de kudde of Liarth erachter komt..

• Als ik niet hinnik naar de kudde, maar me aanmeld, moet ik dan wel of niet een topic aanmaken?
Het mag, hoeft niet. Als je het wel doet legt Liarth alles uit over de tradities regels etc. Als je het niet doet, kent je paard alle gebruiken al etc.

• Mag mijn paard én een eigenaar hebben én in de kudde zitten?
Dat hangt af van je paard en indiaan. Geeft de indiaan het paard de vrijheid, en wil het paard het ook, dan mag het zeker. Wil de indiaan het niet, blijft het paard bij de indiaan. Het mag dus wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
FAQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Stammen en Kuddes :: De Rachana-
Ga naar: