Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kaas. ~

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Faceless
Administrator
Faceless


Posts : 671
Punten : 987

Character sheet
Leeftijd: 4
Stam / Kudde: Rachana
Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.

Kaas. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Kaas. ~   Kaas. ~ Icon_minitimema jun 04, 2012 4:05 am

Omdat er toch iemand hiermee moet beginnen...

Haai :3
Ik ben Verena, ook wel bekend als Veer, Vereen, Veertje. Ik woon in Noord-Holland, ergens dichtbij Hoorn. Ik ben 14 jaar, word op 1 augustus 15. Ik zit momenteel in het 3de jaar VMBO. Hierna wil ik HAVO doen, en vervolgens een opleiding tot verpleegkundige. Ik heb bruin haar, ben ongeveer 1.70 en heb hele rare kleur ogen. Oh en ik ben linkshandig! Mijn ouders zijn gescheiden, ik woon nu bij mijn biologische moeder, stiefvader en half broertje Enzo (10). Verder heb ik al 7 jaar geen contact meer gehad met mijn biologische vader. Mijn hobby’s zijn paardrijden, RPG’en, lezen en muziek luisteren. Ik ben momenteel single (forever alone). Enne, ik heb een navelpiercing, waar ik super trots op ben. ;D
Ik ben fan van Cody Simpson, One Direction, Ariana Grande, Nicki Minaj en nog veel meer. Xd
Ik heb een crazy muziek taste, ik luister van alles door elkaar. Mijn favo. TV-series zijn House, CSI en nog meer van dat gedoe. M’n lievelingskleur is paars en ik hou van al het eten in de wereld. Ik lust geen cola, alleen sinas. Meer lust ik eigenlijk niet, (ik leef op sinas). M’n stopwoordje is Kaas. Ik heb een Beagle x Parson Russel, genaamd Diesel. Twee cavia’s (Luna & Speedie), twee vissen (Grote vis de 1e & Kleine vis de 3e) en een eigen paard. Spirit, een haflinger ruin van 8 jaartjes jong. Ik ben zijn trotse eigenaar sinds 2007 en in de tijd dat ik hem heb hebben we weinig geleerd. xd. Oh & een vogel. Met de orginele naam vogel. Hij/Zij kan praten, maar het zegt alleen maar ''Kusje & Kom maar'' Oh en "pieuwpieuw''. Yeah.
Ik wil later twee kinderen, Narnia (met een cadeautje schreeuw je dan: FOR NARNIA!) en Sparta (voorstellen: THIS IS SPARTA!) & Ofcaurse zal hun vader of Cody Simpson zijn of 1 of 1D. Ik ben niet ergens bang voor, alleen dat ik mijn moeder verlies. Ze ondergaat momenteel bestraling, en het sloopt haar. Mijn laatste woorden zullen zijn: ‘’Er ligt 10 miljoen in de…’’. I guess that’s it.

Nog iets te vragen, Just ask.

Kaas,
Verena.


Laatst aangepast door Faceless op ma jun 04, 2012 5:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kicho

Kicho


Posts : 176
Punten : 139

Character sheet
Leeftijd: 6
Stam / Kudde: Rachana
Partner: We'll see.

Kaas. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaas. ~   Kaas. ~ Icon_minitimema jun 04, 2012 4:08 am

Arme kindjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

Kaas. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaas. ~   Kaas. ~ Icon_minitimema jun 04, 2012 6:43 am

Haha, heel goed Veer! Dusss, welkom op je eigen forum? A
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kaas. ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kaas. ~   Kaas. ~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kaas. ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Just be yourself :: RL Introduction-
Ga naar: