Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 9:26 am
Ik weet het ook niet maar als het stamleden zijn of zo, dan kan er niet zoveel gebeuren toch? :') Gemompel klinkt denk ik als een soort combinatie tussen zacht hinniken en snuiven. x'D Tenminste, zo zie ik het voor me. ^^
Faceless Administrator
Character sheet Leeftijd: 4 Stam / Kudde: Rachana Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 9:30 am
Okuuu. Bléh. Ik wil slapen want ben moe maar ook weer niet want het is hier gezellig. ;D
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 5:02 pm
't ziet er awesome uit. :')
Chayton
Character sheet Leeftijd: 16 Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: Girl, What would it take to be your Gentleman?
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 7:08 pm
Inderdaad. Ik ga vanmiddag aan mijne`s werken, ga eerst een setje maken voor Lex.
Sunset
Character sheet Leeftijd: 3 years Stam / Kudde: Rachana Partner: Try to win her heart
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 7:29 pm
Ik wil een nieuw setje voor Dyani... Maar ik kan niets vinden...
Chayton
Character sheet Leeftijd: 16 Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: Girl, What would it take to be your Gentleman?
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 7:47 pm
Ik wil vanmiddag wel wat voor je proberen? ;D
Sunset
Character sheet Leeftijd: 3 years Stam / Kudde: Rachana Partner: Try to win her heart
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 7:49 pm
Oh heel graag!
Devica
Character sheet Leeftijd: 17 jaar Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: I'm given away, but my heart won't follow.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 7:50 pm
Wat zijn jullie actief op de vroege ochtend xD Ik denk dat ik hier misschien een setjes shop ga openen. Op DH heeft het geen zin, daar zitten veel betere bewerkers xD Na vandaag heb ik eindelijk een beetje rust, yes!
Chayton
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ wo jun 06, 2012 9:22 pm
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 3:57 am
Ik HAAT mijn moeder, serieus. Mijn ouders zijn gescheiden (was toen 1 of zo), en nu is het zo dat ze al vanaf het begin over m'n vader roddelt. Goed, ik heb ontdekt dat hij niet zo heel leuke dingen heeft gedaan, maar dat betekent nog niet dat ze maar moet gaan lopen zeiken over hoe erg hij wel niet spoort, als ik even een normale vraag stel, of hij al van een bepaalde afspraak weet. -.- I mean, dan loop ik binnen de kortste keren te janken. :/ Ben dus best wel bang dat ze nu weer loopt te liegen dat die organisatie-dinges hem zou bellen, omdat ze gewoon niet wilt dat ik een gesprek heb met hem erbij. -.-
Shylar
Character sheet Leeftijd: 3 years old. Stam / Kudde: Partner: Love? GHAH. Don't make me laugh.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 5:18 am
Ahw D:
Chayton
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 5:26 am
Haaai. :3 Arme jij, ik heb mn vader al 7 jaar niet gezien of gesproken.
Shylar
Character sheet Leeftijd: 3 years old. Stam / Kudde: Partner: Love? GHAH. Don't make me laugh.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 5:27 am
Ik heb de mijne nooit gekend, langs de ene kant mis ik 'm, maar langs de andere kant hoef ik hem niet te kennen :}
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 5:30 am
Die van mij heeft best wel kutdingen gedaan maar ik houd nog wel van hem zeg maar. Zou hem niet kwijt willen raken. x'] Want ik en mijn moeder kunnen totaal niet met elkaar opschieten, omdat ik d'r heel erg niet mag, want ze merkt het nooit op als ik me kut voel of problemen heb op school of zo. En dat is best wel kut... en ze heeft een maand laten stikken voor een omgebouwde man, en dan heb ook iets van; 'ja, lekker aardig weer.' xd
Chayton
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ do jun 07, 2012 5:32 am
Ik heb juist een sterke band met mn moeder. Ik ga nu eten, reageer straks op ons topic, Merle ;D