Character sheet Leeftijd: 17 jaar Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: I'm given away, but my heart won't follow.
Onderwerp: Aanmeldtopic wo jun 06, 2012 10:52 am
In dit topic kan je je aanmelden bij de Klamath Tribe. Dit kan op twee manieren:
Natuurlijk kan je lid worden van deze stam. Hiervoor heb je twee opties:
1. Je karakter is in de stam geboren. Hiervoor plaats je een bericht in dit topic waarin je een link geeft naar je voorsteltopic. Hierin moet je geschiedenis in de stam verwerkt zijn. Als ik hiermee akkoord ga zit je in de stam.
2. Je karakter is buiten de stam geboren. Hiervoor moet je een PM naar mij sturen. We zullen dan de specifieke omstandigheden bespreken waarin je karakter in de stam komt. Dit kan door een ontmoeting met een ander karakter, een ontmoeting met Devica zelf of je karakter komt opeens het kamp tegen. Je zult echt altijd met mij moeten overleggen!
Ik behoud mij het recht om mensen te weigeren of om te eisen dat er iets in de karakterkaart gewijzigd wordt. Berichten met 'Ik wil bij de stam' worden genegeerd.
Hayden
Character sheet Leeftijd: 17 years young Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: if you love me, your a brave man with courage since im not the best to live with
Onderwerp: Re: Aanmeldtopic di jun 12, 2012 11:53 pm
H A Y D E N love can sometimes be magical But magic can sometimes just be an illusion
Ik wil mijn mannenverslindster Hayden aanmelden. Aanmeld topic klik op het knopje hier onder 'Get to know me'
Vrouwelijk - 17 - ouderloos - flirterig type
Devica
Character sheet Leeftijd: 17 jaar Stam / Kudde: Klamath Tribe Partner: I'm given away, but my heart won't follow.
Onderwerp: Re: Aanmeldtopic vr jun 15, 2012 11:48 pm
Ik heb het idee dat je geschiedenis nog niet af is? Maar ik vind het goed Welkom bij de Klamath!