Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:05 am
De kringetjes willen niet lukken
En Waunogwat,xd, Heb je plaatjes, of moet ik even iets zoeken, en als ik iets moet zoeken, mag het dan van DA zijn, en als het van DA moet zijn, manip of gewoon een foto?
Waupatukway
Character sheet Leeftijd: 19 summers old Stam / Kudde: Partner: Can you love her when you see the dead in her eyes?
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:09 am
Maakt niet uit. Gewoon iets om boven aan zo'n site te zetten met de naam van de site erop. Ik ga even wat zoeken. Ik stuur wel als ik iets heb. Ik ben geen briljante plaatjes zoeker dus misschien wil je zelf ook even kijken.
Faceless Administrator
Character sheet Leeftijd: 4 Stam / Kudde: Rachana Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:11 am
Maak een refeclictie: Spiegel het paard, plak het onder je huidige paard en gum met circel fuzzy (25%) over het paard heen, zo mengt het zich in het water en krijg je spiegelbeeld.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:13 am
Waupatukway schreef:
Maakt niet uit. Gewoon iets om boven aan zo'n site te zetten met de naam van de site erop. Ik ga even wat zoeken. Ik stuur wel als ik iets heb. Ik ben geen briljante plaatjes zoeker dus misschien wil je zelf ook even kijken.
Ik kan ook proberen een manip te maken, met een jonkvrouw (of hoe hette het toen) en een kasteel?
En, Gezichtsloos, hmm, lijkt me, ingewikkeld, misschien als ik een paar keer doorlees wat je net schreef lukt het wel
Faceless Administrator
Character sheet Leeftijd: 4 Stam / Kudde: Rachana Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:14 am
Anders stuur ik je een PB, met uitleg
Waupatukway
Character sheet Leeftijd: 19 summers old Stam / Kudde: Partner: Can you love her when you see the dead in her eyes?
Onderwerp: Re: KLETSTOPICJAAA. ~ vr jul 29, 2011 7:14 am
ja hoor en misschien vindt je hier wat tussen. [ik met mijn google plaatjes]