Character sheet Leeftijd: 20 years Stam / Kudde: Partner: You.. You're so.. Sweet
Onderwerp: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:08 am
Hallo lidjes,
Omdat ikzelf even vind dat het niet meer klopt. Zeg ik hier even mijn woorden. Ik zet het niet in het moderator hoekje omdat jullie ook even mee mogen beslissen. Of mee mogen helpen.
Nu heb je dus de kuddes en de kampen. Maar dit forum gaat over indianen en hun paarden. Elke indiaan heeft normaal een paard of vangt deze nog. Maar als een paard gevangen word, hoort deze niet meer bij zijn kudde. Dan raken de kuddes toch leeg? Leiders worden niet gevangen, maar horen ook een indiaan te hebben toch?
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:10 am
Ja daar zat ik ook al aan te denken.. Maar als je de kudde's stopt is het ook weer zo lullig voor de huidige leiders toch?
Imaya
Character sheet Leeftijd: 20 years Stam / Kudde: Partner: You.. You're so.. Sweet
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:12 am
Ja dat wel. Maar Sunset werd gekozen door Neytiri. Dan is ze wel een hoofdpaard
Neytiri
Character sheet Leeftijd: 17. Stam / Kudde: Partner: Roses are red, violets are blue. God make me sexy, but what the hell are happend with you? O.o
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:14 am
Ja als je het zo zegt is het wel raar inderdaad.. En trouwens, Neytiri vangt Sunset niet omdat ze een alfa is van een kudde. Maar ze is wel haar paard zegmaar. :')
Imaya
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:21 am
Ja, maar bij informatie stond dat leiders van een kudde niet gevangen worden. Dus ze hebben ook geen eigenaar.
Daarom dat ik dit aanvraag
Faceless Administrator
Character sheet Leeftijd: 4 Stam / Kudde: Rachana Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:24 am
Leiders kunnen inderdaad niet gevangen worden. Maar zoals Neytiri het zegt, ze heeft Sunset niet gevangen. Ze geschouwt haar eerder als 'haar paard' en zoekt er af en toe op. Eventueel kan ze er op rijden, maar dan is het nog niet haar paard.
Imaya
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:25 am
Maar dat is het juist, als je het paard niet kan vangen kan je het ook niet als jou paard maken. Maar de kuddes worden dan ook leeggerooft door indianen. Dat is dan ook weer jammer.
Neytiri
Character sheet Leeftijd: 17. Stam / Kudde: Partner: Roses are red, violets are blue. God make me sexy, but what the hell are happend with you? O.o
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:28 am
Ow okee. Maar als alle paarden bijna gevangen worden lopen de kuddes toch leeg..? x)
@Faceless, ja, toen ik Sunset koos was dat inderdaad de bedoeling ja en ze gaat Sunset niet vangen.. n_n
Ze IS ook niet haar paard. Ze zijn gewoon goede vrienden enzo, maar ik heb toh niet gezegd dat ik haar vang etc? Sunset en ik hebben dat afgesproken via PB..
Faceless Administrator
Character sheet Leeftijd: 4 Stam / Kudde: Rachana Partner: I walked through the darkness, left broken and heartless.
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:28 am
Aangezien er nog 20 leden zijn, waar ongeveer 50% actief van is, hoef je nog niet bang te zijn dat de kudde's leeg geroofd worden. En er zijn vast genoeg paarden die geen mens willen en liever bij de kudde blijven.
Imaya
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:29 am
Dat bedoel ik ook niet. Maar als je met een paard omgaat, erop rijd heb je haar getemd. Dat klinkt ongeveer hetzelfde als gevangen. En dat is dan weer geen probleem..
En ik bedoel, als paarden worden gevangen horen ze bij een kamp. daar staan ze in een paddock of bij elkaar. Dan heb je geen paarden voor in een kudde
Misschien wel, maar als er weinig leden komen in de kuddes zijn ze niet nodig (:
Neytiri
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:32 am
Als ze goede vrienden zijn en ze dat dan toelaat.. Dan heeft Neytiri haar toch niet gevangen? X)
Imaya
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:32 am
Nee, maar in je topic stond dat ze jou paard zou worden. Dat is dan weer tegen de regels
Faceless Administrator
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:34 am
Zou dit eventueel in een PB afgehandeld kunnen worden? Het gaat nu namelijk alleen over Sunset & Neytiri.
Imaya
Onderwerp: Re: Kuddes of geen kuddes? wo jul 20, 2011 2:35 am