Wat ga jij vandaag doen?
Auteur Bericht Imaya
Posts : 193Punten : 672Character sheet Leeftijd : 20 years Stam / Kudde : Partner : You.. You're so.. Sweet Onderwerp: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:00 pm Lees de titel xD ~ Nog even op de computer ~ Eten ~ Met de trein naar Aarschot ~ Rondhangen met vriendje, vriendin en vrienden ~ Naar huis met fiets ~ Paarden voeren ~ Eten ~ Computer ~ Slapen Yeah ;3
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
Dakota Admin istrator
Posts : 126Punten : 412Character sheet Leeftijd : 5 Stam / Kudde : Sumati Hari Partner : Mwep Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:03 pm ~ Computer ~ Eten ~ Joggen ~ Douchen ~ Omkleden ~ Appel eten ~ Computer ~ Naar mn pony ~ Thuis omkleden ~ Naar buiten met vrienden ~ Computer ~ Slapen Actief dagje vandaag. C:
Ailéro
Posts : 114Punten : 636Character sheet Leeftijd : 21 Stam / Kudde : Partner : - Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:09 pm Nou ehm.. DIT
Enneh ander saai spel enneh.. dat was het volgens mij
Imaya
Posts : 193Punten : 672Character sheet Leeftijd : 20 years Stam / Kudde : Partner : You.. You're so.. Sweet Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:11 pm Ga je niet eten of slapen of iets anders doen? xD ENGERD
Ailéro
Posts : 114Punten : 636Character sheet Leeftijd : 21 Stam / Kudde : Partner : - Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:12 pm Ik doe wel slapen maar das meestal na 12 uur dus da doe ik nie vandaag meer
en eten was ik vergeten
Dakota Admin istrator
Posts : 126Punten : 412Character sheet Leeftijd : 5 Stam / Kudde : Sumati Hari Partner : Mwep Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:14 pm OHJA ik moet ook nog naar de tandarts vandaag. :3
Imaya
Posts : 193Punten : 672Character sheet Leeftijd : 20 years Stam / Kudde : Partner : You.. You're so.. Sweet Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? wo jul 20, 2011 9:21 pm
Lorenso
Posts : 8Punten : 39Character sheet Leeftijd : 6 Stam / Kudde : Partner : Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? zo jul 24, 2011 12:18 am ~Op staan. ~PC aan doen. ~Douchen ~Eten ~PC'en ~Dat eene spel zoeken. ~Naar knolleke toe. ~Thuis komen. ~Eten. ~TV kijken. ~PC'en ~Naar bed gaan. Woow, dat is veel 0.o
Mort
Posts : 72Punten : 222Character sheet Leeftijd : 5 Jaar. Stam / Kudde : Partner : Love is like god, it doesn't exist. Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen? ma jul 25, 2011 12:37 am ;Opstaan. ;Opmaken. ;Aankleden. ;Hond uitlaten. ;Kaylee sms'en. ;Computeren. ;Eten. ;Kaylee sms'en. ;Kaylee ophalen station. ;Stad met Kayle en Ray en Vincent. ;Ray en Vincent thuis brengen. ;Met Kaylee naar mijn huis. ;Film kijken. ;Kaylee station brengen. ;Eten. ;Hardlopen met hond. ;Douche. ;Omkleden. ;Feest Odeklonje. ;Dansen, dansen dansuuh. ;Naar huis. ;Pyjama aan. ;Computeren. ;Tandenpoetsen. ;Makeup eraf. ;Nintendo'en of lezen. ;Naar me bed.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Wat ga jij vandaag doen?
Wat ga jij vandaag doen?