Indian Sunset
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Klamath Tribe [Devica]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Devica

Devica


Posts : 193
Punten : 151

Character sheet
Leeftijd: 17 jaar
Stam / Kudde: Klamath Tribe
Partner: I'm given away, but my heart won't follow.

De Klamath Tribe [Devica] Empty
BerichtOnderwerp: De Klamath Tribe [Devica]   De Klamath Tribe [Devica] Icon_minitimewo jun 06, 2012 10:55 am

De stofdeeltjes die in de baan van licht dansten balden zich samen en vormden drie paarden; één hengst en twee merries. Deze waren uiterst vriendelijk en begroetten de mannen als oude vrienden.

Welkom bij de Klamath Tribe.
Onze stam woont al eeuwen op een beschutte plek vlakbij Sarashwati Lake. Het zijn onze legendes en tradities die ons vormen tot wat we zijn. Voor de wilde paarden die in dit gebied leven, aan ons geschonken door de Grote Geest, hebben wij een speciale plek in ons hart. Vooral de Rachana kudde, die zijn naam dankt aan onze voorvaderen.

Traditions
Het is belangrijk dat je enige kennis hebt van onze tradities en gewoontes. Hieronder staat een lijstje, bedenk je goed dat Klamath mensen zelden hiervan afwijken!

.:. Huwelijk .:.
Wanneer Klamath meisjes en jongens 16 jaar oud zijn hebben ze de huwbare leeftijd bereikt. Een meisje mag uitgehuwelijkt worden door haar familie, hoewel dit hun eigen keuze is. Ze mogen het meisje ook zelf laten beslissen. De jongen kan niet worden uitgehuwelijkt, maar het is wel zijn taak om een meisje voor zich te winnen.

.:. De Jacht .:.
Enkel volwassen mannen gaan mee op jacht. Toch is het gebruikelijk dat er elke dag één of twee jongens mee gaan die reeds de huwbare leeftijd hebben bereikt. Dit omdat ze moeten leren hoe ze later hun gezin moeten onderhouden.

.:. Volwassenheid .:.
Een Klamath lid is volwassen op zijn of haar 18e. Hij of zij moet nu fulltime meedraaien in de stam. Voor de jongens betekend dit jagen, vissen en patrouilleren, voor de meisje is dit het begin van elke dag wassen, koken en looien.

.:. Paarden Temmen .:.
Het mogen temmen van een paard is een grote eer. Hier hoef je geen toestemming voor te hebben van je stam, het is juist een grote eer dat een paard jou zodanig vertrouwd! Je zult het echter met veel geduld moeten doen, want het verwonden of vermoeien van een paard wordt hier zwaar gestraft! Zie voor meer informatie over het temmen van een paard dit topic.

Rules
We hebben zowel OOC als IC wat regels op gesteld waar je te allen tijde aan zult moeten houden!

.:. OOC Rules .:.
* Hier gelden alle algemene forumregels.
* We behandelen iedereen met respect.
* Je gaat niet in tegen een beslissing van de groepsleider.
* Bij onenigheden tussen leden van de groep of tussen en lid en de groepleider wordt dit over de PM uitgepraat.

.:. IC Rules .:.
* Je dood enkel dieren bij noodzaak (honger of dreiging).
* Je dood geen mensen, tenzij de stam op oorlogspad is.
* Je hebt respect voor de Chief, Sjamaan en alle andere leden die hoger staan in rang.
* Het temmen van een paard gaat volgens deze regels!

Tribesmen
Let op! Hoewel ik OOC de groep leid is Devica niet het stamhoofd! Dit is haar vader. Zowel haar vader als haar moeder zijn NPCs en mag je gebruiken in je posts. Ben ik het echter niet eens met de manier waarop je ze godmode, dan zal ik je her op aanspreken.

.:. Chief .:.
Avinash (NPC)
Meaning: Indestructable. De 35 jarige man heeft deze naam ontvangen na zijn onverzettelijke geloof in Karishma. Zijn liefde voor haar leek onverwoestbaar en dat schijnt het nog altijd te zijn. Deze man is zeer strikt en hecht veel waarde aan de tradities van zijn stam. Hij regeert zijn volk op een rechtvaardige manier en wil altijd het beste voor ze. Deze man draagt altijd de grote hoofdtooi die al generatie op generatie is doorgegeven en heeft niet vaak tijd voor een praatje. Wanneer hij dit wel heeft zal hij op zijn gebruikelijke gewichtige toon met je spreken.

.:. Sjamaan .:.
Karishma (NPC)
Meaning: Miracle. Alles aan haar uiterlijk maakt duidelijk waarom ze deze naam draagt. Haar huid is gebruind door de zon, maar nog altijd beduidend bleker dan de roodbruine huid van de andere stamleden. Haar lange haren zijn goudblond en haar ogen hebben een helder, diepblauwe kleur. Vanaf dag één dat ze zich bij de stam voegde werd hun duidelijk dat deze een vrouw een connectie had met de geesten. Karishma vervalt soms in een trans en kan doormiddel van handoplegging iemand genezen. Verder weet ze erg veel van geneeskrachtige kruiden en het aanleggen van verbanden. Deze vriendelijke vrouw heeft een zachte stem die ze weinig gebruikt.

.:. Heir .:.
Devica (Little goddess)

.:. Elders .:.
~

.:. Adults .:.
~

.:. Adolescents .:.
Chayton

Hayden


.:. Children .:.
Dyani (Dear)

.:. Tribe Horses .:.
~

Explanation Ranks
Spoiler:

Joining the Tribe
Natuurlijk kan je lid worden van deze stam. Hiervoor heb je twee opties:

1. Je karakter is in de stam geboren. Hiervoor plaats je een bericht in dit topic waarin je een link geeft naar je voorsteltopic. Hierin moet je geschiedenis in de stam verwerkt zijn. Als ik hiermee akkoord ga zit je in de stam.
2. Je karakter is buiten de stam geboren. Hiervoor moet je een PM naar mij sturen. We zullen dan de specifieke omstandigheden bespreken waarin je karakter in de stam komt. Dit kan door een ontmoeting met een ander karakter, een ontmoeting met Devica zelf of je karakter komt opeens het kamp tegen. Je zult echt altijd met mij moeten overleggen!

Ik behoud mij het recht om mensen te weigeren of om te eisen dat er iets in de karakterkaart gewijzigd wordt.

Note; Er komt nog een mooiere lay out.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klamath Tribe [Devica]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
»  ¤ Devica ¤
» De Nahane Tribe [Alyss]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Indian Sunset :: Generaal :: Stammen en Kuddes :: De Klamath Tribe-
Ga naar: